دلنوشته ها

آرشیو تمام مطالبی که طی سالها تو وبلاگم نوشتم.

آتشکوه، دیداری بعد از 5 سال

طی چند سال گذشته بارها سمت روستای افجه و قلل اطراف آن رفته بودم ولی آتشکوه برای من هر بار با خاطره افراد مختلف همراه بوده.

قله آتشکوه

اولین صعودم به آتشکوه با مرحوم پرویز ستوده  و بشیر شادروان بود که از سمت شمالی و دست به سنگ های آن قسمت به قله رسیدیم . گزارش برنامه آتشکوه سال 91

دومین صعود م به قله آتشکوه خرداد سال 96 و شاید 97 به همراه فرشید داوودی بود.در اون برنامه به پیشنهاد فرشید به جای صعود از مسیر نرمال از کنار مسیر آب که به خاطر آب شدن برف های بالا دست ایجاد میشود صعود کردیم و مستقیم به سنگچین اول مسیر و ین اسبی تقسیم مسیر بین ساکا و آتشکوه رسیدیم.

امسال طلا پیشنهاد برنامه آتشکوه را داد و خواست که از همان مسیر صعود کنیم. در هوای بسیار خنک اردیبهشت صعود خود را شروع کردیم و بعد از استراحتی در باغ بالا و خوردن صبحانه حرکت به سمت بالا دست را شرع کردیم.

مسیر پر بود از تیم های گلگشت و تیم هایی که با صدای اسپیکر و گوهشی همراه موزیک پخش می کردن !!

با حرکتی کند ولی پیوسته ساعت 14 به قله رسیدیم که به علت باد سردی که روی قله می وزید بعد از حدودا 15 دقیقه استراحت و خوردن تنقلات و گرفتن عکس به سمت پایین حرکت کردیم و بعد از استراحتی دباره کنار باغ و آب خنکی که جاری بود به سمت ماشین راهی شدیم.

مسیر و فایل gps مسیر صعود و فرود را می توانید در این لینک ببینید.

تصاویری از برنامه روز صعود به قله آتش کوه را می توانید در زیر ببینید:

[photo_gallery style="4" source="media: images/stories/1401/atashkooh-01.jpg,images/stories/1401/atashkooh-02.jpg,images/stories/1401/atashkooh-03.jpg,images/stories/1401/atashkooh-04.jpg,images/stories/1401/atashkooh-05.jpg,images/stories/1401/atashkooh-06.jpg"]

 

 

مطالب مشابه

آدم...

هیچی مون درست نیست ...!

کی من ؟!

توجه!!

من فقط با نام خودم " بهرام "  و با درج لینک وبلاگ کامنت ارسال میکنم. و با نام های مشابه یا عناوین مستعار کامنتی ارسال نمیکنم. درصورت ارسال کامنت مشکوک با نام من لطفا قبل از انتشار اطلاع دهید .