دلنوشته ها

آرشیو تمام مطالبی که طی سالها تو وبلاگم نوشتم.

صفحه های بارفیکس

در سنگ نوردی خصوصا تمرینات سنگنوردی داخل سالن یکی از بخش های مهم برای افزایش توان بازوها و استقامت و افریش توان انگشتان استفاده از صفحه های بارفیکس می باشد که در انواع مختلفی در بازار وجود دارد.

اخیرا برخی از سنگنوردان با استفاده از امکانات فنی موجود اقدام به ساخت صفحه های بارفیکس چوبی کرده اند. این صفحات بارفیکس بعد از چند بار تولید نمونه های آزمایشی و بعد از بررسی برخی از مربیان این رشته آماده تولید نهایی شده اند.

روشهای مختلفی برای نصب این صفحات بارفیکس در خانه ، محل کار و  باشگاه های ورزشی وجود دارد و همچنین برنامه های تمرینی بر پایه اصول علمی در اینترنت قرار داده شده است.

برای حمایت از تولید کننده های داخلی توصیه می کنیم از دوستان عزیزی که این تجهیزات را تولید می کنند خریداری کنیم. همین حمایت های کوچیک از جامعه کوهنوردی و سنگ نوردی ماست که باعث پیشرفت در کیفیت تجهیزات خواهد شد. قطعا این تولیدکنندگان نیز آماده شنیدن نظرات و پیشنهادت دوستان در جهت بهبود طراحی ها و تولیدات جدید تر هستند.

 

 

برای خرید صفحه ای که در بالا تصویرش رو می بینید می توانید با  « صادق خاجی » به شماره تلفن 09121302650  تماس بگیرید.

 

............................................

پی نوشت : به زودی برنامه ای تمرینی در وبلاگ منتشر میکنم. 

مطالب مشابه

آدم...

هیچی مون درست نیست ...!

کی من ؟!

توجه!!

من فقط با نام خودم " بهرام "  و با درج لینک وبلاگ کامنت ارسال میکنم. و با نام های مشابه یا عناوین مستعار کامنتی ارسال نمیکنم. درصورت ارسال کامنت مشکوک با نام من لطفا قبل از انتشار اطلاع دهید .